Kalisz 11 oktober - Reisverslag uit Kalisz, Polen van Mariët Bloemhof - WaarBenJij.nu Kalisz 11 oktober - Reisverslag uit Kalisz, Polen van Mariët Bloemhof - WaarBenJij.nu

Kalisz 11 oktober

Blijf op de hoogte en volg Mariët

11 Oktober 2016 | Polen, Kalisz

Na opnieuw een lange maar zeer interessante en afwisselende dag hebben we nog even tijd om een verslagje te typen. Aan het aantal hits te zien zitten jullie er allemaal op te wachten. Hidzer is op dit moment de foto's van vandaag aan het uploaden. Dat kan nog wel even duren, dus de link plaatsen we later op de avond of morgen in dit verslag.
We begonnen vandaag weer op school,waar mee moesten helpen met vouwen van origamiharten voor een goed doel. Nadat we dit een uurtje gedaan hadden werden we verwacht in de grote zaal. De dramagroep had een workshop voor ons voorbereid waarbij we in verschillende groepen steden moesten uitbeelden. Dit was een groot succes. De resultaten zijn te zien in het fotoverslag.
Daarna op weg naar de zoutmijn van Klodawa. Deze mijn is nog steeds in gebruik en dagelijks worden karrevrachten met zout naar boven gehaald. De gedeelten van de mijn die niets meer opleveren worden gebruikt voor toeristische doeleinden. Een oud mijnwerker verzorgende de rondleiding. Een aantal uren hebben we ver onder de grond doorgebracht. Een lift deed er ruim een minuut over om ons naar 600 meter diepte te brengen. Al met al was het een unieke ervaring.

inmiddels is er een aantal nieuwe foto's toegevoegd. klik op de link

• 12 Oktober 2016 - 07:43

Alice:

Mooie verslagen en superleuke foto's. Nog 2 dagen genieten!

• 14 Oktober 2016 - 15:03

Helene En Jos Van Oosterbosch:

Wat leuk Om te lezen veel plezier nog