Kalisz 9 oktober - Reisverslag uit Kalisz, Polen van Mariët Bloemhof - WaarBenJij.nu Kalisz 9 oktober - Reisverslag uit Kalisz, Polen van Mariët Bloemhof - WaarBenJij.nu

Kalisz 9 oktober

Blijf op de hoogte en volg Mariët

09 Oktober 2016 | Polen, Kalisz

Kalisz, heenreis 9 oktober

Om 21.59 worden we door een grote groep familie en vrienden, Fenna, Tim (en Sandra) uitgezwaaid.
De stemming is prima, het is gezellig in de bus en twee uur later krijgen we onze vaste chauffeur Ties. Na zo’n 5 uur rijden de eerste stop bij een MAC Caffee.
Even schrikken wanneer twee deelnemers even een andere route terug naar de bus nemen en even ‘onvindbaar’ lijken….

Het slapen in de bus was voor de break niet zo vanzelfsprekend maar na de stop stemmen we even opnieuw af en is iedereen snel in diepe rust.

De volgende stop is Poznan; een mooi stadje waar we een uurtje hebben rondgelopen, Zloty’s pinnen en koffie en thee drinken.
Vervolgens de laatste etappe…het werd redelijk onrustig in de bus. Precies om 12.00 uur waren we bij de school in Kalisz waar een grote groep leerlingen en ouders maar ook Poolse collega’s ons stonden op te wachten. Snel werden er foto’s gemaakt van de tweetallen die aan elkaar gekoppeld zijn (zie http://s50.photobucket.com/user/hidzz/slideshow/Kalisz%202016)
Daarna vertrekken onze leerlingen naar hun Poolse gastgezin. Een goed begin na een fijne reis.

• 10 Oktober 2016 - 14:37

Lisa:

De link werkt helaas niet!